close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אז איך אפשר לעשן היום? מכשירי אידוי - לא מה שחשבתם

מערכת שורשט חשוון, תשפא27/10/2020

טבק עבודי הוא אחד המקומות המובילים בארץ למכירת אביזרי עישון שונים. אצל טבק עבודי תוכלו למצוא וופורייזר, ציוד לגלגול סיגריות כמו ניירות גלגול ופילטרים

תגיות:
אז איך אפשר לעשן היום
צילום: evanto

בוודאי יצא לכם לראות לא מעט אנשים צעירים מסתובבים עם מכשירי אידוי שבהם הם משתמשים ממש משל היו הם סיגריות רגילות, אולם התקשיתם להבין מהו המכשיר הזה ואיך בדיוק הוא עובד. מכשירי אידוי הם נפוצים היום בתחום העישון, ואם אתם מהאנשים שנמנים עם קהילת המעשנים – כדאי להכיר מקרוב את האפשרויות שעומדות בפניכם. לצד סיגריות רגילות, סיגריות מגולגלות ועוד, נמצאים גם מכשירי אידוי שהפכו היום לנחלתם של רבים. אם עוד לא יצא לכם להשתמש באחד כזה ובוודאי ובמידה ולא יצא לכם אפילו לראות אחד כזה, טוב שהגעתם אלינו למאמר שיעשה לכם קצת יותר סדר בראש.

מעשנים?

זה בשבילכם

וופורייזר הוא שמו המקצועי של מכשיר האידוי בו משתמשים יותר ויותר אנשים מדי שנה. הוא משמש לכדי אידוי של הטבק או של קנאביס, על ידי שיטת מיצוי שונה מאשר כלי עישון אחרים. למשל, עישון באמצעות סיגריה מגולגלת גורמת לכך שהצמח או הטבק כולו ישרפו. הוופורייזר, לעומת זאת, לא שורפת את הטבק או הצמח כולו, אלא מאפשרת עישון בטמפרטורה הרבה יותר נמוכה. בנוסף, כל וופורייזר מכיל פעולת חימום שונה שנלווית אליה בקרה מוחלטת, שנשלטת על ידי המעשן.

יתרונות כלכליים ויתרונות בריאותיים של וופורייזר

כאשר בוחנים את היתרונות של הוופורייזר, ניתן להבחין ביתרון עיקרי שטמון בפליטת העשן שלו, כמו שציינו קודם לכן. העשן אשר נפלט מסיגריות, לדוגמה, הוא עשן שמכיל הרבה חומרים רעילים ולא בריאים לא לגוף ולא לסביבה. לעומת זאת, האדים אשר נפלטים מהוופורייזר הם, ככל הנראה ללא הוכחות מחקריות, הרבה יותר עדינים וכמעט ולא נושאים איתם חומרים רעילים, לפחות לא באותה הכמות כמו בסיגריות.

באשר ליתרון הכלכלי, ניתן להבחין בהבדלי מחירים מובהקים בין השימוש בסיגריות או בסיגריות מגולגלות לעומת הוופורייזר. הוופורייזר זקוק, על מנת לפעול, לכמות הרבה יותר קטנה של חומר, בין אם טבק ובין אם צמח הקנאביס. מדובר כאן על חיסכון משמעותי שיכול להגיע למאות וגם לאלפי שקלים בכל חודש, בהנחה ומדובר על מעשנים כבדים.

מחזור של חומר – ממש לא סיטואציה מופרכת עם וופורייזר

יתרון כלכלי נוסף שבא לידי ביטוי בשימוש בוופורייזר הוא יתרון הגלום בחומר עצמו, ולמה בדיוק אנחנו מתכוונים? החומר שהתאדה יכול לשמש אתכם גם לצורך עישון נוסף, עד אשר יגיע לכדי מצב של מיצוי מקסימלי. איך זה מתאפשר? ובכן, הצמח שאידיתם בעישון הקודם נותר בשלמותו, ומכיל חלקים מהחומרים הפעילים שעוד ניתן בהחלט לנצל.

מעוניינים בוופורייזר או באביזרי עישון אחרים? הכירו את טבק עבודי

טבק עבודי הוא אחד המקומות המובילים בארץ למכירת אביזרי עישון שונים. אצל טבק עבודי תוכלו למצוא וופורייזר, ציוד לגלגול סיגריות כמו ניירות גלגול ופילטרים, סיגריות אלקטרוניות וכמובן סוגים שונים של טבק איכותי.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה